» zasady zwrotów Reklamacje Gwarancja

Kontakt

  • garaż.com.pl Piotr Jezuit
    ul. Hetmańska 96
    15-727 Białystok

    nip: 5422509823

    tel: 505921767
    NIP: 5422509823
  • E-mail:garaz.com.pl@gmail.com
  • Telefon508352722
  • Godziny działania sklepucodziennie 8:30 - 17:30, w soboty 10.00 - 14.00

Cennik

Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS

zasady zwrotów Reklamacje Gwarancja

Konsument w przypadku zawarcia umowy na odległość może od niej odstąpić bez podania przyczyn deklarując to na piśmie w terminie 10 dni od wydania rzeczy, liczonym od objęcia w faktyczne władanie rzeczy, a nie wydania rzeczy przez przedsiębiorcę kurierowi. Nie jest dopuszczalne zastrzeżenie,że konsumentowiwolno odstąpić od umowy pod warunkiem przekazania przedsiębiorcy oznaczonej sumy. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. Jak określa ustawa „to, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu” (np. otwarcie opakowania). Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. 

Ze względu na charakterystykę Towar może być rozpakowany, lecz nieużywany, w oryginalnym nie zabrudzonym opakowaniu.
Do zwrotu należy wydrukować i uzupełnić niniejszy druk:


 

 

…......................................

(miejscowość i data)

 

 

…......................................

(pieczęć firmowa)

 

 

PROTOKÓŁ PRZYJĘCIA REKLAMACJI/ZWROTU* TOWARU

nr …............................

Nazwa towaru/symbol:

Numer paragonu:

Dane klienta:

…......................................................................................................................

(imię i nazwisko/nazwa firmy)

 

…......................................................................................................................

(adres)

 

…......................................................................................................................

(NIP, dodatkowe informacje)

Przyczyna zwrotu:

…..................................................................................................................................................

…..................................................................................................................................................

…..................................................................................................................................................

…..................................................................................................................................................

…..................................................................................................................................................

…..................................................................................................................................................

Czy sprzedawca przyjął towar: ☐ TAK ☐ NIE

 

 

….................................................. ……………………………………

Podpis przyjmującego zwrócony towar Podpis osoby zwracającej towar

 

 

* niepotrzebne skreślić

 



punkt 8 i 9 regulaminu sklepu supergaraz.com.pl:

8. Reklamacje dotyczące Towarów

8.1. garaz.com.pl Piotr Jezuit jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1] - 556[3] Kodeksu Cywilnego.

8.2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres garaz.com.pl@gmail.com. Garaz.com.pl Piotr Jezuit zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do [14] dni od daty dostarczenia towaru, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

8.3 Garaz.com.pl Piotr Jezuit. nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.

9.. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

9.1. Garaz.com.pl Piotr Jezuit podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.

9.2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić [podmiot prowadzący sklep internetowy] o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.

9.3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: garaz.com.pl@gmail.com, lub przy użyciu formularza kontaktowego.

9.4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.

9.5. Garaż.com.pl Potr Jezuit zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do [14] dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
 
Przejdź do strony głównej